Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Τέλος εποχής : άτακτη υποχώρηση...

Hat Tip @ Λίλα Γκ.

Αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης  η τελική πρόταση του υπουργείου για την Αναδιάταξη των Μονάδων του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Ας προσπαθήσω να προσπεράσω την προσωπική συναισθηματική φόρτιση από την πρόταση «μεταφοράς» της Κλινικής (μετεγκατάσταση θα εννοούν...), στην οποία είχα την τιμή να εργαστώ αφιλοκερδώς, ως επιστημονικός συνεργάτης, να εκπονήσω την διδακτορική μου διατριβή και να εξασκώ μέχρι σήμερα, και για βραχύ ακόμα διάστημα, την ειδικότητά μου!

Η ανάγκη ριζικής αναθεώρησης της δομής και της λειτουργίας του συστήματος υγείας ήταν αδήριτη και επιτακτική εδώ και καιρό.

Η συγκεκριμένη πρόταση σηματοδοτεί το τέλος μιας ολόκληρης εποχής για το δημόσιο σύστημα υγείας.

Ωστόσο, πολύ φοβάμαι ότι οι όροι κάτω από τους οποίους δομείται η συγκεκριμένη πρόταση, υπό καθεστώς πανικού, συνιστούν άτακτη υποχώρηση...

Υ.Γ. 1 : Δύο άνθρωποι που έδωσαν την ψυχή τους, με προσωπικό αγώνα και θυσίες, για την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας καταθέτουν την γνώμη τους ( σχόλια με αριθμό 55 και 60 στο κάτω μέρος της σελίδας)...

Υ.Γ. 2 : Ρίχνοντας μια ματιά στα σχόλια των αναγνωστών, στην ίδια ιστοσελίδα, έπεσα απροσδόκητα πάνω σε δύο γνωστά και αγαπητά ονόματα γιατρών, από την θητεία μου, ως αγροτικού γιατρού, στο Κ.Υ. Προσοτσάνης : του κ. Άρη Χ. και της κ. Γκράτσια Ξ. ! Τα μετρώ και τα ξαναμετρώ, πάνε 8 χρόνια από τότε !!! Ειλικρινά χάρηκα πολύ, γιατί μου ξύπνησαν γλυκιές αναμνήσεις ! Ελπίζω να λάβουν το μήνυμά μου και τους θερμούς χαιρετισμούς μου !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσθέστε το σχόλιό σας !